Ubytovací řád | Apartmány Homér Plzeň

U B Y T O V A C Í   Ř Á D

(ke smlouvě o ubytování)

Společnosti:

IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE

| Obchodní firma/název: Ubytování J.T. s.r.o.

| Sídlo společnosti: Kolovratská 58/1, Strašnice, 100 00 Praha 10

| Identifikační číslo: 06403018, Daňové identifikační číslo: CZ06403018

| Právní forma: Společnost s ručením omezeným

| Spisová značka: z obchodního rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 281553

| Datum vzniku a zápisu: 4. září 2017

 

1) Základní ustanovení

  1. Ubytování hostů v Apartmány Homér Plzeň (dále také „hotel, apartmán, apartmány“) se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na jejímž základě hotel poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu a ubytovaný (dále také „host“) se zavazuje uhradit ubytovateli za ubytování, za místní poplatky a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené tímto ubytovacím řádem, či smlouvou o ubytování předem sjednanou částku.
  2. Smlouva o ubytování (dále také „smlouva“) je uzavřena vždy písemně, elektronicky, popř. ústně. K dodržení požadavku formy postačí alespoň písemné či, e-mailové potvrzení objednávky rezervace, či telefonická, popř. ústní rezervace.
  3. Uzavřením smlouvy host souhlasí se smlouvou i s tímto ubytovacím řádem a zavazuje se jej dodržovat.
  4. Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou jsou upraveny tímto ubytovacím řádem a ceníkem služeb ubytovatele. Stanoví-li smlouva něco jiného než tento ubytovací řád a/nebo ceník ubytovatele, použije se smlouva.
  5. Apartmány Homér Plzeň zaručuje všem hostům poskytování kvalitních služeb odpovídající dané kategorii hotelu.
  6. Při příjezdu do apartmánu host ohlásí svůj příjezd na recepci hotelu Astory. Recepčnímu je host povinen předložit platný doklad totožnosti. Na základě jeho předložení je zapsán a ubytován. Host dostane do užívání po dobu pobytu čipovou kartu od elektronického zámku dveří do pokoje. Host je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození této karty, jakož i zpřístupnění třetím osobám, které nejsou přímým účastníkem smlouvy uzavřené mezi Apartmány Homér Plzeň a hostem.
  7. Počet osob na pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Host se zavazuje oznámit jejich přesný počet při přihlášení. Hosté nesmí bez souhlasu Apartmány Homér Plzeň přenechat prostory určené k ubytování jiné/třetí osobě, která není součástí smlouvy o ubytování.

1) Práva a povinnosti hosta

  1. Z bezpečnostních důvodů se hotelový host se při příchodu do hotelu a při poskytování služeb prokazuje svým jménem a číslem svého pokoje.
  2. Ve zvláštních případech (např. z důvodu havárie v pokoji, pozdního příjezdu apod.) může hotel nabídnout jiné ubytování, než bylo původně sjednáno, avšak nesmí se podstatně lišit od potvrzené objednávky.
  3. Host je povinen při příjezdu do Apartmány Homér Plzeň upozornit recepci na své případné zdravotní problémy (invalidita, poškození zraku, sluchu apod.). Tato informace může pomoci zabezpečit v případě potřeby lékařskou pomoc, nebo snadnou evakuaci hostů v případě požáru a jiných vážných havárií.
  4. Užívání zařízení hotelu je zakázáno osobám postiženým infekčním onemocněním.
  5. V případě, že si host přeje prodloužit svůj pobyt a jeho pokoj je již rezervován pro jiného hosta, není Apartmány Homér Plzeň povinen automaticky prodloužit jeho pobyt. V této situaci je přípustná možnost rezervace jiného volného pokoje v hotelu.
  6. Pokud host požaduje ubytování před 6. hod. ranní, bude mu k účtu připočítána i noc předchozí. Ve výjimečných případech je možná dohoda o úhradě jen části ceny, ovšem na snížení ceny nepřipadá žádný nárok.
  7. Hosté nemají k dispozici bezpečnostní trezory v pokojích. Pro uložení cenných věcí slouží hostům trezor v recepci hotelu Astory. Hotel nepřebírá odpovědnost za cenné věci, které si host neuložil do trezoru na recepci.
  8. Pokoj je vybaven inventářem dle dané kategorie Apartmány Homér Plzeň. Není dovoleno bez předchozí písemné dohody přemisťování zařízení a nábytku v pokoji, i mimo něj.
  9. Z bezpečnostních důvodů může host v pokoji používat pouze elektrické spotřebiče, sloužící k jeho osobní hygieně (např. holicí strojek, kartáček na zuby apod.). Rovněž může host využívat nízko příkonové elektrické spotřebiče sloužící k osobní potřebě, např. notebooky, dobíječky ke kamerám a fotoaparátům, mobilní telefony apod. Je zakázáno používat rychlovarné konvice, různé ohřívače vody, žehličky apod., vyjma těch, kterými je kchyně na Apartmány Homér Plzeň vybaven, či které byly hostu zapůjčeny zaměstnancem hotelu na základě písemné dohody a poučení stvrzené podpisem hosta. Je přísně zakázáno provádět jakékoliv zásahy do elektrické sítě.
  10. Z bezpečnostních důvodů nedoporučujeme ponechávat děti do 12 let bez dozoru dospělých v pokoji či v prostorách hotelu. Za případné škody či újmy, způsobené dětmi v hotelu i v jeho okolí nesou plnou odpovědnost jejich právní zástupce, rodič či doprovod.
  11. Psi a jiná zvířata NEmohou být ubytována v Apartmány Homér Plzeň, ani se souhlasem hotelu, lae vyjímka je pouze za předpokladu, že host prokáže průkazem jejich přítomnost z důvodu hostova zdravotního stavu. V tomto případě host nese plnou odpovědnost za chování svého zvířete v Apartmány Homér Plzeň a je povinen nahradit případnou škodu, která byla zvířetem v Apartmány Homér Plzeň způsobena. Cena za umístění zvířete se účtuje podle platného ceníku hotelu Astory, nebo může být odpuštěna. Host nikdy nesmí nechat své zvíře bez dozoru, anebo v zamčeném pokoji. V případě nutnosti úklidu pokoje musí zajistit zvíře tak, aby pracovník úklidu nebyl ohrožen na zdraví a životě. Doporučení Apartmány Homér Plzeň je, že každý host se zvířetem na pokoji si umístí na kliku pokoje cedulku s nápisem „Nerušit / Do not disturb“ červenou stranou směrem do chodby, aby pracovník úklidu nevkročil do prostor pokoje a tím nezpůsobil nežádoucím událostem.
  12. Za škody způsobené hostem na majetku hotelu odpovídá host podle platných právních předpisů České republiky, zejména občanského zákoníku 89/2012 Sb.
  13. Host má právo využít přístup na internet pomocí hotelové sítě Wi-Fi, a to ve všech prostorech hotelu. Host nesmí využívat hotelového připojení k nelegální činnosti a nesmí napadat či jinak měnit bezpečnostní opatření hotelové sítě. Hotelová síť je chráněna vlastním firewallem a izolována virtuální sítí (VLAN); hotel však nepřebírá žádnou odpovědnost v případě vzniklých škod na počítači hosta. Hotel doporučuje používat vlastní firewall pro přístup k internetu.
  14. Při odchodu z pokoje je host povinen uzavřít okna či balkónové dveře, vodovodní kohoutky a vstupní dveře zavřít na západku. Pokud dveře a okna nebudou řádně uzavřeny, hotel nepřebírá odpovědnost za bezpečnost osobních věcí hosta zanechaných na pokoji.
  15. Při odjezdu z hotelu je host povinen odevzdat čipovou kartu od pokoje do recepce hotelu.
  16. Hostem zapomenuté věci bude hotel deponovat po dobu 2 měsíců. Pokud se o věci host přihlásí přes e-mailovou komunikaci, budou hostovi na písemné vyžádání zapomenuté věci zaslány. Tato služba bude účtována dle platného ceníku zasílací služby.
  17. Návštěvy v pokoji může host přijímat pouze s vědomím recepčního. Každá návštěva musí z bezpečnostních důvodů zapsána do knihy návštěv s těmito daty: Jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu, datum narození a vlastnoruční podpis. Záznam musí obsahovat čas příchodu a odchodu. Návštěvy se nepovolují v době nočního klidu, to je mezi 22:00 až 07:00 hodinou.

3) Provozní procesy

  1. Snídaně nejsou v Apartmány Homér Plzeň prodávany a ani nejsou součástí nabídky.
  2. V den příjezdu je apartmán hostovi k dispozici od 14.00 hod. V den odjezdu je host povinen uvolnit apartmán nejpozději do 10.00 hod. Pozdější uvolnění pokoje povoluje vedoucí recepce; je třeba o ně požádat nejméně jeden den předem. Za tuto službu může být účtován poplatek. Na tuto službu nevzniká žádný nárok.
  3. Za ubytování a poskytnuté služby je host povinen zaplatit takovou částku, která je v souladu s předem dohodnutou cenou, příp. s platnými on-line ceníky Apartmány Homér Plzeň. Ceníky ubytování a jednotlivých služeb jsou k dispozici na webových portálech, na stránkách www.homerplzen.cz, anebo info podá recepce hotelu Astory. Vzhledem k tomu, že ceny jsou nastavovány na denní bázi, nevzniká žádný právní nárok na výši ceny z minulého, nebo budoucího období.
  4. Při nástupu k ubytování host uhradí částku představující doplatek ceny za ubytování, tj. sjednanou cenu za ubytování, městskou taxu a případné další služby, o které projevil zájem, nebo si je doobjednal přímo na místě. V případě provedené zálohy na služby mu bude tato odečtena, a tedy výsledná cena o zálohu ponížena. Po úhradě částky za ubytování a služby bude hostovi vystaven daňový doklad v souladu se zákonem potvrzující zaplacení celého pobytu.
  5. V případě, že se host nedostaví k čerpání ubytování do 24 hodin po sjednaném nástupu k ubytování, je ubytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování a současně je oprávněn účtovat hostovi storno poplatek ve výši 100 % z výše uhrazené zálohy. Toto neplatí v případě, že zákazník o pozdějším nástupu na pobyt ubytovatele s předstihem, ne však později než 1 den před plánovaným nástupem k ubytování, telefonicky, a následně písemně upozorní.
  6. Účty jsou splatné při jejich předložení, nebude-li dohodnuto jinak.
  7. Host může odstoupit od smlouvy před uplynutím dohodnuté doby. Apartmány Homér Plzeň si vyhrazuje právo účtovat na úhradu škody, která Apartmány Homér Plzeň vznikne předčasným ukončením pobytu hosta takzvanými storno poplatky.
  8. Apartmány Homér Plzeň je vybaven požárními hasicími přístroji, které jsou na viditelném a označeném místě na každém patře. V případě požáru je nutné nahlásit požár na recepci hotelu Astory, kter je v horní částu této webové prazentace. Apartmány Homér Plzeň nejsou vybaveny systémem EPS – Elektronický požární systém. Host je povinen seznámit se s evakuačním plánem a bezpečnostními pravidly v případě požáru. Všechny ústupové cesty jsou dle zákona označeny zelenými šipkami s vyobrazenou osobou. Tyto evakuační světla mají vlastní zdroj, a tedy svítí i v případě výpadku elektrického proudu.
  9. Z důvodu bezpečnosti jsou prostory před vchodem do Apartmány Homér Plzeň snímány kamerami. V souladu s rozhodnutím Úřadu pro ochranu osobních údajů jsou záznamy z kamery uchovávány nejdéle po dobu 14 dnů.

 

4) Host je povinen:

  1. seznámit se s ubytovacím řádem a dodržovat jej,
  2. řádně užívat prostory hotelu, udržovat čistotu a pořádek, chránit vybavení a zařízení před poškozením;
  3. případnou způsobenou škodu bezodkladně oznámit,
  4. dodržovat aktuálně platné hygienické předpisy a požadavky hotelu (např. nošení respirátorů v souvislosti s pandemií koronaviru Covid – 19),
  5. v době od 22 hod do 07 hod (doba nočního klidu) se chovat způsobem, aby nerušil ostatní osoby nadměrným hlukem, a to ani v okolí hotelu,
  6. akceptovat zákazové a příkazové cedule umístěné na, nebo v blízkém okolí dveří a oken.

Host je povinen dodržovat všechna ustanovení „Ubytovacího řádu“, bezpečnostní a protipožární předpisy Apartmány Homér Plzeň. V případě, že je poruší, nebo i přes výstrahu hrubě porušuje dobré mravy nebo jinak porušuje své povinnosti či překračuje svá práva, je Apartmány Homér Plzeň oprávněn odstoupit od smlouvy s hostem před uplynutím dohodnuté doby. Případné způsobené škody je povinen host v plné výši uhradit.

5) Host nesmí bez souhlasu hotelu:

  1. provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek atp.),
  2. odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování,
  3. v budově Apartmány Homér Plzeň kouřit a používat otevřený oheň,
  4. nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití, držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem.

6) Obecné

Hotel, jako prodávající, v souladu s ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, informuje hosta (spotřebitele) o možnosti řešit spory, vyplývající ze smluv uzavřených s prodávajícím, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00.

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

U směnárenských činností a obchodů, v souladu se zákonem 277/2013 Sb. má host právo podat stížnost České národní bance, se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1 a podat návrh Finančnímu arbitrovi, se sídlem Legerova 69, 110 00 Praha 1. Stížnosti a návrhy na zlepšení činnosti hotelu přijímá vedení hotelu.

7) Informace o nakládání s osobními údaji

  1. Hotel zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), správcem osobních údajů je společnost Ubytování J.T. s.r.o., Kolovratská 58/1, 10000 Praha – Strašnice.
  2. Oprávnění ke zpracování osobních údajů Hotel získává na základě osobního souhlasu o zpracování osobních údajů anebo na základě smluvního vztahu podnikatelských subjektů, pokud je objednatelem ubytování firma.
  3. Informace o zpracování osobních údajů: Osobní údaje hotel zpracovává dle zákonné povinnosti vyplývající ze zákona č. 326/1999 Sb. O pobytu cizinců na území ČR a zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, zákona č. 253/2008 Sb. proti praní špinavých peněz a z důvodu plnění poskytovaných služeb a povinností z toho vyplývajících. Více informací o zpracování osobních údajů viz např. stránky Úřadu pro ochranu osobních údajů https://www.uoou.cz/. Domnívá-li se host, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky zmíněný Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kontaktní údaje pro Apartmány Homér Plzeň jsou: Hotel Astory, Nádražní 26, 301 00 Plzeň, Česká republika, tel.: (+420) 379 302 302, e-mail: info@homerplzen.cz.

Tento „Ubytovací řád“ nabývá účinnosti dne 15/09/2022 a nahrazuje případný Ubytovací řád předchozího data.

Velice náš těší, že jste si vybrali právě náš hotel a vážíme si Vaší důvěry. Doufáme, že u nás budete spokojeni a že Váš pobyt splní Vaše očekávání. Tento ubytovací řád má chránit všechny naše hosty a i nás, kteří poskytujeme ubytovací a další služby s ubytováním spojené. Velice rádi uvítáme jakékoliv návrhy na zlepšení úrovně poskytovaných služeb. Jsme si vědomi, že je stále možnost něco zlepšovat.

V Plzni dne 15/09/2022

apartmany-homer-plzen